čtvrtek 16. ledna 2014

Nejdebilnější balení očních linek - Regina oční linky

Chci vám představit jedno zajímavé líčidlo, které jsem dostala k Vánocům.

Prosím seznamte se.


Toto jsou Regina oční linky bez štětečku. Původně, když jsem ho nalezla pod stromečkem, tak jsem si nejdřív myslela, že se jedná o černý lak na nehty. Jaké bylo moje překvápko, když jsem lahvičku prozkoumala, že se jedná o tekuté oční linky. Jsem na to balení tak koukala, ale říkala jsem si, že vevnitř bude aspoň štěteček. Tohle samozřejmě štěteček NEMÁ. Nevím, jestli je běžné, aby se prodávaly tekuté linky bez štětečku, zvlášť v balení, ve kterém nevidíte, kolik jste si na štěteček nabrali a tak to musíte tipovat od oka. 
No dobrá dala jsem jim šanci, že se nemá odsuzovat něco podle obalu, ale podle toho, jak to funguje. Tak jsem do toho opatrně zabořovala štětec tak dlouho, až jsem do toho štětec namočila až moc a opatlala vše kolem mě. Nevadí to se vyčistí, hlavně to triko, které si chci vzít ven a červené kalhoty s černýma flekama jako dalmatin budou určitě v budoucnu novým módním hitem. 
Začínám linku nanášet na oko. Na oku je cítit úplně stejně jako jiné klasické černé tekuté linky, které mají k tomu štěteček, ale tyhle mají jednu vlastnost, kvůli kterému to nemůžu vyhodit - na víčku DRŽÍ CELÝ DEN nepozměněný. Na oku nedráždí, je to opravdu černá barva nikoliv šedivá.
Nepracuje se mi s ní špatně, ale chce to štětec, se kterým se vám budou dobře dělat linky. Doporučuji použít spíš tenký štětec třeba na rty, ale je to na preferencích. Pracuje se mi s ní dobře, ale chvíli mám na víčku ten pocit čehosi mokrého, že když hned mrknu, budu to mít obtisknuté na víčku, ale to se mi s tímhle ještě nestalo. BTW: Jsem nenamalovaná i bez řasenky, mám jen tu černou linku. 

Na víčku po celý den drží jak přibitý. Určitě po nich sáhnu, jakmile si budu chtít vytvořit výraznou černou linku.

Teď jsem si nějakou dobu linky nedávala, tak koukám, že je to mírně kostrbatý, ale nevadí příště se to doladí :)
Nicméně to balení je naprosto strašný. Tak jsem si ho přelila do jiného kelímku. Jsem zvědavá, jestli v tom vydrží nebo mi to vyschne. Ale teda čekala jsem, že je toho tam víc. 
Jestli si budu chtít pořizovat tekuté linky, tak se ráda podívám po Regina linkách, ale už budu doufat, že v tom bude buď štěteček, nebo jiné balení. I když stejně asi pořád raději sáhnu po klasických gelových linkách.



Žádné komentáře:

Okomentovat